Bu forumda ölücülerden şikayet eden kitle kiracılar ölücülük yapınca gayet normal sayıyorlar. Bu kiracının yaptığı kelimenin tam anlamıyla ölücülüktür. Devlet harçlara vergilete cezalara %100 üzeri zam yaparken de haklı buluyır musunuz?