EkremZr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün r10dan iki arkadaş gittik gayet lezzetliydi en kısa zamanda tekrar ziyaretine geleceğiz hocam
İnşAllah hocam her zaman beklerim Pazarları kapaliyim bilginize.
TumoyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün gece abimin yanına uğradık sucuk ekmeğini denedik. her şey 10 numaraydı eline sağlık. umarım daha iyi yerlere gelir kendisi de harika insan
Güzel dileklerin için sağol kardeşim. Adamsınız.

Her zaman beklerim