Hocam bu Disavow olayını bence çok kafanıza takıyorsunuz.

Zira Google bu konuda ciddi bir gelişme kaydetti diye düşünüyorum. Tabi ki bende gerekli önlemlerimi alıyorum ama şimdiye kadar çok zarar görmedim bu konuda.
Senelerdir cefasını çekince, bırakınca bütün emekler ziyana uğrayacak gibi hissediyor insan hocam