1 yıl önce kiraya verdiysen 4 yıl daha seni sömürme imkanı var hocam maalesef o kiracının. Yapman gereken direk evi satışa çıkarman.

4x12 yıllık kira gelir çarpanında ne kadar zarar edeceğini tahmin et. Onun yerine o bölgede bulunan evlerin emsal satış fiyatının %5-6 altından ilan gir ev satılır kurtulursun.
Diğer türlü 4 yıl boyunca kira gelirinden zarar edeceksin.

Tekrar ev alıp güncel kira değeri ile kiracı sokarsın, satışta edeceğin %5 lik olayda 1 yıl içinde kendini amorti eder. 3 yıl boyunca kafan rahat olur.
Çok iyi bir bölgedeyse altında satmaya gerek yok zaten satılacaktır. Satmaktan başka çaren yok anlayacağın.