Ben de ev sahibiyim ancak kiracı haklı. Sizin ozelinizde söylemiyorum ancak insanlar gerçekten çok çıkarcı olmuşlar. Yüzde 25 üzeri kanun dışıdır ve vicdansızlıktır. Olaya iki taraftan da bakabilmek önemli