Konu
Kiracı mı haklı? merhaba Ben mi?
04-12-2022, 21:33:29
#20
mustafasatirogl
Ben de ev sahibiyim ancak kiracı haklı. Sizin ozelinizde söylemiyorum ancak insanlar gerçekten çok çıkarcı olmuşlar. Yüzde 25 üzeri kanun dışıdır ve vicdansızlıktır. Olaya iki taraftan da bakabilmek önemli