SAVIOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani belge olarak ne istiyorlar hocam ? geçme şansımız var mı iş yaparken yarı yolda kalmayalım
geçme şansınız yok . yani geçeni ben görmedim. sonuçta tr'de yasaklı adamlar tr ibareli ne görürse banlayacaklardır