SAVIOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ödeme almam da bir sakınca teşkil ediyor mu hocam ?
Kendiniz açsanız da risk vardır başkasından alsanız da risk var hocam. Ben 75€ kaptırdım. Kapandıktan sonra açılması çok zor. Sonuçta paypal Türkiyede yasaklı bir sistem.