Küçük çiftçi ve köylü günbegün bitiyor. Bunun sonucu olarak hem gıda yokluğu, hem pahalılık, hem her şeyde tat tuz kalmadı, hem de kanser gibi yan etkiler patladı.
benim yaşadığım köyde kimyasal gübre vermeden sebze meyve üretilmiyor, verimi yok. Topraklarımız da eski verimini kıymetini kaybetti.

Bunlar iyi günlerimiz, böyle devam eder. Yapacak birşey yok, konuşsak kimsenin umurunda değil.