mesela neyi yapamıyorsunuz?
Hocam öyle belirli bir şey yok sürekli beni oyalıyor. Windowsa alıştığım için bu böyle tabi fakat macbook beni çok kısıtlıyormuş gibi hissediyorum. Önüme bir cihaz koymuş kuralları belirlemişler al sen içinde takıl demişler gibi geliyor

Bugün icloud doldu yer satın alın yazdı ben dosyaları pc kendi hafızasına alıyor sanıyordum meğer hepsi 5gblık iclouda gidiyormuş. Onu kapatmaya çalışıyorum dosyalar icloudda kalıyor onları yedekle diyor garip garip şeylerle uğraşıyorum