Ben alalı 4-5 gün oldu büyük oranda alıştım ve hızlı kullanabiliyorum windowstaki kadar akıcı olmasamda.
4 ayda alışamadıysanız Windowsa dönmek rahatlatır sizi bayağı bende eski Windows bilgisayarımı kullanıyorum gene