deneyimimi anlatayım, ben 22 ay garantli fatura ve kutulu bir apple cihaz almıştım son aya yakın cihaz şarjdayken yere düştü, telefonun dışında gram bir sıkıntı yoktu, ama cihaz şarjdayken düşerken artık içinde ne olduysa şebeke cekmedi ve gün güne telefon sorun cıkardı, değişime verdim kabul etmediler, bende tüketici mahkemesine başvurdum 5bin tl üstü cihaz olduğu için, 4 ayın sonunda kutusuz sıfır cihaz teslim ettiler, zaten cihazın camı kırılsaydı zaten garanti maranti hikaye, sen suan sıfır cihazda alsan, 2 yıl içinde dikkatli kullandığın için birşey olmuyor ne oluyorsa 2 yıl sonunda oluyor, temiz cihaz olduğundan emin ol garantisi sensin apple cihazlara kolay kolay bişi olmaz temiz kullandığın sürece, güvenmiyorsan direk faturalı garantili garanti süresi uzatılmış cihaz al.