Bahsettiğim modelin faturalı ve imei kaydının olması durumu değiştirmiyor sanırım. Apple müşteri hizmetleri garanti konusunda ufak bir açık kapı bıraktı: fakat garantisi yokmuş gibi düşünün dedi.