Merhaba arkadaşlar. Amerikadan alınma iphone 14 A2649 modeli için bir satıcıyla görüşüyorum da apple müşteri hizmetlerini arayıp 1 yıl garanti durumunu sorduğumda garantisinin olmadığı söylendi. Bu modelleri almak riskli midir tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.