yalnız şu andan bahsetmiyorum, eski ünlü klon siteler var sözlükle ilgili, bunların bir ara revaçta olduğu zamanlar da vardı, popülerliği yüksekti o klonların da ama yine tutmadı, yani konu alışkanlıktan farklı bir şey bence
CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook'u tekrar kodlasaydınız tutar mıydı ? Aynı mantık, bir projenin tutmasının en büyük sebebi ilk olmasıdır. Öte yandan ekşi sözlük artık bir jenerik marka olmuş durumda. Jenerik markalara örnek ; pimapen, selpak vb.

Marketten bir mendil almak istediğimizde genelde selpak var mı deriz. Hal bu ki selpak bir markadır. Ekşinin de durumu bu. Sözlük denince ekşi akla geliyor.