Imzamda yer alan sitem, 4. defa, program politikalarına uygun değil diyerekten adsense red yedi. Burada en az 20 kişiyle görüştüm, resmen baştan aşağı yeniledik, olur olmadık değişiklikler yaptık, fakat yine red yedim. Çok mu şey istiyorum ben arkadaş. Bu gudubetlik neden neden.