Hiç bir seý olmaz hocam çok güncelleme gördüm sıkıntı olmaz
dediğiniz gibi yaptım aynı yerine taşıdı tüm umarım düzelir ya sıralamalarım.
[QUOTE=CGLR;1083997782]
ben inkar mı ediyorum da dedım olabılır konuşulmuştur lakın kardeşim konuşmuştur diye sordum ilk önce inkar etti kardeşim sonrada da evet abi engelledim dedi ve ben size bunu açıklamak gibi zorunlulugum bulunmuyor ve dedım sana ver skype ni ekleyım diye vermedın buraya gelıpte egolarınızı tatmin etmeyin iyi geceler