anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedi ve gol oldu
SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz erken olmuş 90+7de falan "gol olmaz" yazabilirdik😅
Hocam gol olmaz derken brezilya kesinlikle atmaz dedik, kamerun atarsa zaten şikecilerin daha da kazanması, silip süpürmesi demek.