Merhabalar;
Sticker basma makinesinde örneğin kopya sayısını 5 olarak ayarlıyorum fakat 1 tane basıyor, 1 tane bastıktan sonra hata veriyor. Makinedeki cancel tuşuna bastığımda arada bir boşluk bırakarak bir tane daha çıkarıyor ve sonrasında yine hata veriyor. Yine cancel tuşuna bastığımda bir kez çıkarıp sonrasında yine hata veriyor, bu şekilde bir döngü olmuş oluyor.
Acaba sorun makineyle mi alakalı yoksa başka bir hata mı vardır , yazı boyutuyla felan mı alakalıdır?
Üstteki etiketi sorunsuz çıkarıyor.
Bu beden etiketini çıkarırken sorun yaşıyoruz.
Makine budur, TX3 model.
Ücretli/ücretsiz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
İyi forumlar dilerim