üretim günlük oluyor hocam en fazla 2-3 günlük mailler bulunur elimde ama kaliteden yana hiç sorun yaşamazsınız bolca memnun referanslarımız mevcut konu linki bırakıyorum isterseniz inceleyebilirsiniz
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...-128175-a.html