obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte düzgün satıcı
Sanırım bi 3 yıldır böylesine bir ticaret yapmamıştım. Belki çok kolay bir şeydir zaten ama beni kazandılar en azından Üstelik tavsiye de etmiş olduk.