Mhmmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yeni dil öğrenme konusunda biz yazılımcılar tabi ki de açık fikirli olmalıyız. Ancak yaklaşık 12 yıldır php ile yazılım yapan biri olarak, son 7-8 yıldır seflink yapısı için hiç htaccess kullanmadım. Güvenlik konusunda da kodlamaya bağlı olarak php'nin .net'den daha güvenli ya da güvensiz olduğunu söylemek doğru olmaz bu tamamen kodlama ile ilgili. Tek sorununuz php'deki güvenlik, seflink gibi basit şeyler ise, php'yi daha iyi öğrenerek açığınızı kapatabilirsiniz. Amacınız biraz farklılık olsun, Türkiye'deki kurumsal firmalar da .net kullanıyor diye düşünüyorsanız o zaman .net öğrenin tabiki de.
.NET'ciler yanlış anlamasın .net'i de ara ara kullanıyorum
Yorumunuza ve ağzınıza sağlık çok teşekkür ederim hocam