ben asp.net üzerine 200 e yakın web sitesi yaptım. oldukça kolay kullanımı. sıfırdan öğrenmek istiyorsanız mvc tarafına yönelin ama tabi ki de öğrenilmeye değer. web sitesi işin de mvc den çok daha kolay olduğunu söyleyebilirim.
Çok teşekkür ederim hocam. PHP artık yordu ve baydı beni saçma sapan hatalar almaktan yoruldum. Ve bunu üzülerek söylüyorum Güvenlik kısmında PHP biraz sönük kalıyor asp.net'e göre.