ben asp.net üzerine 200 e yakın web sitesi yaptım. oldukça kolay kullanımı. sıfırdan öğrenmek istiyorsanız mvc tarafına yönelin ama tabi ki de öğrenilmeye değer. web sitesi işin de mvc den çok daha kolay olduğunu söyleyebilirim.