Merhaba 1 senedir yaşadığım ilde Papara kart yok ne zaman sorsam "Gelecek, gelecek."
Bir süre önce 2 arkadaşıma para gönderdim, eski numaraları varmış bende hiçte söylemediler attıktan sonra fark ettik (1000₺ Civarı) İnternetten almayı deneyeyim dedim o da bulunduğum ili seçince stok yok diyor.
Her neyse hesaplarda kart olmadığı için parayı da çekemiyoruz (Online platformlardan)
İlgilenen varsa, yazsın bana anlaşalım. 2 Adet lite kart alıp fotoğrafını çekip atsın ben de 110₺ Ödeme yapayım.
İletişim; https://unqown.com veya PM
Şu an birisiyle anlaşıyoruz.