Merhaba 1 senedir yaşadığım ilde Papara kart yok ne zaman sorsam "Gelecek, gelecek."


Bir süre önce 2 arkadaşıma para gönderdim, eski numaraları varmış bende hiçte söylemediler attıktan sonra fark ettik (1000₺ Civarı)
İnternetten almayı deneyeyim dedim o da bulunduğum ili seçince stok yok diyor.


Her neyse hesaplarda kart olmadığı için parayı da çekemiyoruz (Online platformlardan)


İlgilenen varsa, yazsın bana anlaşalım.
2 Adet lite kart alıp fotoğrafını çekip atsın ben de 110₺ Ödeme yapayım.


İletişim; https://unqown.com veya PM

Şu an birisiyle anlaşıyoruz.