Merhabalar, Yakın zamanda 10-20 adet kargo göndermem gerekiyor. Kargolarımın boyutu uzunluk 5 CM, genişlik 3 CM ve kalınlık 4 CM şeklinde minik anahtarlıklar tüm kargo şirketlerinden fiyat aldım fakat minimum 25-30 TL bandında seyrediyor. Önerebileceğiniz her hangi bir kargo şirketi veya farklı bir yöntem bulunuyor mu? Göndereceğim ürünler zaten 25-30 TL tutmuyor fakat kargosu gerçekten çok pahalı yorumlarınızı bekliyorum.