Mersin bence artık eskisi gibi yaşanacak bir yer değil. Bir defa şehir çok göç aldı. Bir iki ilçesi var nezih sakin kaldı onlarda şehir merkezine uzak. Mersinli değilim ama Mersin'i iyi bilirim.

O yüzden başka şehir tercihiniz var ise değerlendirin illa Mersin diyorsanız nezih bir mahallesinden ev alıp oturun. Üstte bir iki arkadaş zaten mersinde yaşayıp size önermişler.