Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 4 ay önce yurtdışı Xioami Redmi Note 10S telefon aldım. Telefona IMEI atan adam (aynı zamanda satan adam) ilk hat bölümüne hat takma, IMEI bozulur. İkinciye tak hattını dedi, ancak yakında elime ikinci bir hat geçicek. İki hattı da takmam gerekebilir, ilk hat bölümüne hat taksam IMEI bozulur mu veya telefona bir şey olur mu?

Ayarlar > SIM Kartlar & mobil ağlar > Ekran görüntüsü:
Pm atın detaylı bakalım