Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, bol kazançlar..
Üstad çok teşekkür ediyorum. Sizleride beklerim
ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önümüzdeki hafta bi akşam topluca gidip dükkanı basmamız yok mu?
Valla gelin denemiş oluruz
myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı uğurlu olsun. anadolu yakasına işim düşerse mutlaka uğrayacağım
Kesinlikle bekliyorum.
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbulda olmak vardı şimdi
Ah ahhh
tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, Allah iş rastlığı versin.
Amin kardeşim çok sağol.
icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara uğrayacağım. Ciğer sevmem ama sucuk güzel gömülür.
Offf çok ciddiyim çok güzel sucuğum var. Denemenizi isterim
emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mutlu oldum hocam konunuzu görünce. Hayırlı olsun müsait olduğumda geleceğim.
Allah razı olsun üstadım.
Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ciğer sevmeyen ben dahi beğenir miyim gelsem? oralarda yaşıyorum =
Valla hocam şöyle diyeyim dün ağzına 1 sefer ciğer sürüp dahada yemem diyen birisi yedi benim ısrarım ile, bundan sonra sendeyim dedi.