aman hocam birşey yapma git dövize yatır bende böyle diyerek 1.5 ay önce r10 da aynı birebir aynı konuyu açtım şuan evde ekmek yok olanıda yedim piyasa çok kötü aman diyim paranı koru bende şuan o para olsa durmam direk brezilya kaçarım