Merhabalar, kendi butiğimi açmaya çalışıyorum bu konuda bilgiye ihtiyacım var.
Markasız ürünleri toptan çektim şu an kendi evimde depo yaptım.
Kendi Web sitemi kurup Opencart alt yapılı tüm ürünlerimi stokları ile birlikte girdim.
Şimdi sıra pazar yerlerine girmekte
Sorum şu
1) Muasebeci olmadan vergi levhası çıkartabilir miyim ?
2) veya evden bir yere gitmeden vergi levhasını çıkartabilir miyim
3) Eşim ev hanımı vergi levhamı onun üstüne çıkartılan 10.000₺ devlet destek veriyor diyorlar bu doğrumu bunu nasıl alırım ?
- Şahıs şirketi kurmalısın, evinizi adres olarak gösterebilirsiniz diye biliyorum.
- Muhasebici ile çalışman şart, defter tutulması gerekiyor çünkü. Çevreden aylık cüzi miktarlarda bulabilirsin.
- Ev hanımlarına destek var evet
https://www.kosgebkrediler.com/ev-ha...%20sa%C4%9Flar.
Problem değil, eşinizin adına şimdiden şirketinizi kurun. Başvuru süreci filan zaten sonrasında başlıyor.