2 yıl Erdemli'de yaşadım sakin ve yeterli bir ilçeydi benim için. Yazlıkçıların ağırlıklı olduğu deniz manzaralı, eşyalı bir dairede 600 tl gibi bir kira veriyordum(2019), şuan baktım 4500 tl olmuş.
Doğalgaz cidden problem olabiliyor. Klima salonda olduğu için odalara maalesef etkisi olmuyordu zaten çok kullanırsan fatura mahvediyordu. 2 tane battaniye ve 2 kat giyinerek sorunu çözüyordum. Isınmak için yağlı radyatörler gayet yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Mersine tekrar gitsem yine Erdemliye giderdim.