Merhabalar, kendi butiğimi açmaya çalışıyorum bu konuda bilgiye ihtiyacım var.

Markasız ürünleri toptan çektim şu an kendi evimde depo yaptım.

Kendi Web sitemi kurup Opencart alt yapılı tüm ürünlerimi stokları ile birlikte girdim.

Şimdi sıra pazar yerlerine girmekte

Sorum şu

1) Muasebeci olmadan vergi levhası çıkartabilir miyim ?

2) veya evden bir yere gitmeden vergi levhasını çıkartabilir miyim

3) Eşim ev hanımı vergi levhamı onun üstüne çıkartılan 10.000₺ devlet destek veriyor diyorlar bu doğrumu bunu nasıl alırım ?