bence saçma bir durum gibi, ben davetiye vericem, adam dlandırıcak, sonra savcı tanıyormusun diye bizi de mahkemeye çağırıyor. her ne kadar forumda suçsuz olsakta, adamız sanımız geçicek, bu konulara acil çözüm lütfen