Hocam normal kayıt olmasını öneririm çünkü kimse davet vermez bence hem sizin profiliniz sağlam değil hem de yapılan dolandirilmalardan davetiye sahibi de sorumlu tutuluyor
Bu dediğiniz kalktı diye biliyorum. Davet eden sorumlu olmuyor diye güncelleme geldi sanırım.