Konu
Bir Arkadaşım İçin R10 Davetiyesi Lazım
01-12-2022, 14:53:54
#2
Netlack
Hocam normal kayıt olmasını öneririm çünkü kimse davet vermez bence hem sizin profiliniz sağlam değil hem de yapılan dolandirilmalardan davetiye sahibi de sorumlu tutuluyor