LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam afedersin iki ucu b. deynek

İnsanları hızlı açılan simple sitelere ikna etmek çok zor oluyor. Herkes sliderimiz yok o yok diye hayıflanıyor. Bu halde mecbur elementore yönleniyoruz.
Sizin videolarınızı ve tavsiyelerinizide uygulamadım hocam. Page speed değerleri çok iyi olsa da önemli web verileri başarısız oldu uyarısını almaya devam ediyorum
Çünkü müşterimin istekleri yüzünden anasayfada 4 farklı slider geçişli alanlarım var.

Ama elementoru bu kadar da gömmeyin. Elementor kullanıp ta rekabet ettiğim siteler var
müşterilerin çoğunluğu için elementor kullanmanın zorunluluk olduğunu anlayabiliyorum.

ama müşterileri bilinçlendirmek de bizim görevimiz.

5 yaşındaki bir çocuk alkol içmek istiyor diye onun isteklerini yerine getiremeyeceğimiz gibi...
sitesine zararlarını bilmediği için müşterinin her dediğini de kabul etmek olmaz.

biz müşterilerimizi bilinçlendiriyoruz. gelecekteki yıkıcı tablonun resmini çiziyoruz.
doğru anlatabilirsek müşteri ikna oluyor.

kısacası kontrolü müşteriye bırakmamak, kendi elinize almanız lazım.

tüm bunlara rağmen elementor'u tercih edenlere de yapacak bişley yok