abi Elementor için demediğimiz kalmadı. Ama hala vazgeçemeyenler var.
Dediklerinizin hepsine katılıyorum. Ama yine buraları okudukları halde Elementor'a devam edecekler. O yüzden belki de elementordan vazgeçemeyenlerin kaderi hep bu senaryoları yaşamak olacak.
Hocam afedersin iki ucu b. deynek
İnsanları hızlı açılan simple sitelere ikna etmek çok zor oluyor. Herkes sliderimiz yok o yok diye hayıflanıyor. Bu halde mecbur elementore yönleniyoruz.
Sizin videolarınızı ve tavsiyelerinizide uygulamadım hocam. Page speed değerleri çok iyi olsa da önemli web verileri başarısız oldu uyarısını almaya devam ediyorum

Çünkü müşterimin istekleri yüzünden anasayfada 4 farklı slider geçişli alanlarım var.
Ama elementoru bu kadar da gömmeyin. Elementor kullanıp ta rekabet ettiğim siteler var