merhaba, mobaxtreme kullanmayı düşünüyorum fakat bayağı bi bilgiyi depoluyor, o yüzden kullanmakta emin değilim.

Ama incelediğim kadarıyla çok çok detaylı bir program. Kullanan kişilerden yorum bekliyorum