Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba, mobaxtreme kullanmayı düşünüyorum fakat bayağı bi bilgiyi depoluyor, o yüzden kullanmakta emin değilim.
Ama incelediğim kadarıyla çok çok detaylı bir program. Kullanan kişilerden yorum bekliyorum