Mersinde doğalgazı ne yapacaksınız? Zaten fiyatlar uçuyor. Klima veya ısıtıcı ile iki - üç ay idare ediyorsunuz havalar ısınıyor.
Merkezin hiçbir yeri nezih ve güvenilir değil.
Erdemli - Silifke iki yer düzgündür ve denize yakındır.
Sİze önerebileceğim tek yer Erdemli - Alata. Nezih bir yerdir. Genellikle evler site içinde güvenliklidir. Denizi liman girişidir liman nedeniyle hiç dalga olmuyor havuz gibi denizi vardır.
Ben Erdemlide yaşıyorum deniz dibinde site içinde güvenilir. Bu taraflar güzel.
Genel olarak bakarsak mersine taşınmayı kimseye önermem. Bana göre bir şehir değil. Ortadoğu gibi yer.
On kişiden altısı afkan - suriyeli, kalanlardan iki tanesi rus, biri torbacı, diğeri normal TR vatandaşı dersin o da belli olmaz şansınıza ne gelirse artık.