ünide tarsuta kalmıştım,acayip hoşuma gitmişti.büyük şehirde,kalabalıkta kalmayı sevmiyorum ben ama çok küçük biyerde sevmiyorum.tarsus bana göre en ideal yer oldu bu yüzden.çok büyük,kalaalık degildi.ayrıca tren sayesinde adana-mersin e de çok yakın oluyor.tarsusta kalırken ben,bi hava alayım diye çıkıp trenle mersine geçerdim.mersin merkezde dolaşır,tekrar tarsusa dönerdim.şuanki ortamı nasıl tam bilmiyorum ama 10 yıl önce hoşuma gitmişti yani.