hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu mesajı yazmadan önce hiç mi düşünmediniz? niye manuel olarak inceliyoruz? ben yazılımın yapacağı şeyleri yazdım
Konuyu okumadınız sanırım hocam arayışımız zaten bu işlemleri otomatik yapacak hazır bir yapı. Örnekteki gibi belirleyeceğimiz adrese ödeme gönderildikten sonra 1-2 onay alınca sistemin otomatik ödeme onayı göstermesi. Sürecin yazdığınız gibi olduğunu zaten biliyorum örneği bundan dolayı konuya ekledim.