Hocam bunu yaparak iyilik yaptiginizi dusunuyorsaniz yaniliyorsunuz sebebi şu ben emek vermişim immo olmuşum adam spike bile kurmayi bilmiyor immo olmuş bu seferde emek verip immo kasan kişiler için kötülük yapmiş oluyorsunuz.
Hocam ona bakarsan ben 2 senedir ücretli eloboost hizmeti veriyorum immo-3 e kadar. Kimler kimler nerelerde. 2-3 hesabı arkadaş free boostlamış golda plata ne olur ki ?
Yücelik3-immo1 harici oyun şuan çöp durumda. İyi oynayan bile yükselemiyor takıma gelenler yüzünden. Özellikle Yücelik rankı çıktıktan sonra oyun bozdu full. Hiçbir düzgün maç geçmiyor İST-FRANKFURT-PARİS vs. fark etmeksizin. Daha geçen hafta 3 gün boyunca yüce1 hesapta W-L-W-L-W-L gittim