BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayirlisi olsun böyle kötü yorumlar gelince biliyorum insanin morali bozuluyor fakat hakkinda hayirlisi olsun aylik 5 değil 5 bin müsterin olsun insallah
emek verilen iş en iyi yerlere getirir insani
Yok hocam kötü yorum aksine hoşuma gidiyor. İyiye iyi kötüye kötü denmeli. Yoksa iyiyi bulamayız. Sizin de işleriniz bereketli olsun geceniz hayır olsun.