@yunuscelebi;

Eskiden karnı açlar garibim soğan kırar yerlermiş , soğan bulunur nimetmiş velhasıl arlanmamışlar 2022 yılında kilosu yirmi liradan soğanı da arar olmuşlar

Not : bizzat-i şahsım soğan alamayanı da görmüştür soğanı acıkınca kırıp da yiyecek imkanı bulamayanı ?

Garipler yemeğin yanına soğan kıramaz olmuşlar analara lüks ya ; yemeğe eder olmuşlar sadece ?

Aşık Mahsuni şerif görmüş de deyivermiş garibin karnı sadece soğan ilen doyuyor diye şimdiyse garipler onu da bulamıyor ?


https://www.youtube.com/watch?v=qcxf8hVOAHk