@yunuscelebi;
Eskiden karnı açlar garibim soğan kırar yerlermiş , soğan bulunur nimetmiş velhasıl arlanmamışlar 2022 yılında kilosu yirmi liradan soğanı da arar olmuşlar
Not : bizzat-i şahsım soğan alamayanı da görmüştür soğanı acıkınca kırıp da yiyecek imkanı bulamayanı ?
Garipler yemeğin yanına soğan kıramaz olmuşlar analara lüks ya ; yemeğe eder olmuşlar sadece ?
Aşık Mahsuni şerif görmüş de deyivermiş garibin karnı sadece soğan ilen doyuyor diye şimdiyse garipler onu da bulamıyor ?
https://www.youtube.com/watch?v=qcxf8hVOAHk