[QUOTE=CGLR;1083987469]
Ben senle ne zaman konuştum kardşim _? de boyle diyorsun ben hatırlamıyorum sizinle konuştugumu karıştırma sen ?
Skype üzerinden yazıştık.
ben hatırlamıyorum belki kardeşim le felan konuştuysanız bana yazmış olsaydınız ben kesınlıkle size dönüş saglardım