[QUOTE=CGLR;1083987469]
dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben senle ne zaman konuştum kardşim _? de boyle diyorsun ben hatırlamıyorum sizinle konuştugumu karıştırma sen ?

Skype üzerinden yazıştık.

ben hatırlamıyorum belki kardeşim le felan konuştuysanız bana yazmış olsaydınız ben kesınlıkle size dönüş saglardım