merhaba arkadaşlar bu son güncelleme oldukca canımı ve canımızı yaktı biliyorsunuz sorum şu acaba 301 atsam sitemin hiti eski haline gelirmi ?
Konu başlıklarını içeriklerini değiştirdim sizce ne kadar mantıklı 301 atmak ben bildiğim kadarı ile sitede ne varsa onu taşır lakin forumda arkadaşlar denemişler ve hitlerine 1 haftada geri yerine geldigini söylüyorlar siz olsanız ne yapardınız