Şok market ve tekel bayiiden harcama yapmaya çalıştım. İkisinde de bağlantı hatası diyor, çekmiyor parayı.
Paparayı arıyorum 10 dakika bekletiyor bağlanmıyor müşteri temsilcisine.

Sizde de mi böyle şuan?