Çok sağol hocam. Şükür dediklerini elimden geldiğince yapıyorum. Geldiğinde inşAllah sende görürsün. Bence beğenirsin lezzeti emin ol

3 gün oldu 3 gündür sabit müşteri yaptım şükür .. Her zaman beklerim. Yeride biliyorsun zaten.
Hocam istanbula geldiğim vakit muhakkak uğrayacağım. ciğer benim vazgeçilmezim. aç geleceğim ürünleri tadar masanızı da çok fazla işgal etmeden az sohbet eder müsade isterim
Bu arada mekan fotoğraflarını ben yorumumu yazarken eklemişsiniz. daha sonra görme şansım oldu. çok hoş güzel bir mekan olmuş.