Hocam merhabalar,

Öncelikle hayırlı olmasını dilerim.

Ben de uzunca bir süre istanbul Çengelköy (Ana cadde üzeri) ve ataşehir esatpaşa (imamhatip lisesi karşısında) mahallesinde restorancılık yapmış biri olarak yorumlarımı bırakmak isterim.

Çok zor bir zamanda çok güzel bir atılım yapmışsınız. Allah emeklerinizin karşılığını bol bol versin inşallah. Sanırım No:8 sokağın ortalarında bir noktada kalıyordu. yanlış da hatırlıyor olabilirim. Bu sebeple cadde üzerine ufak görseller ile müşteri çekmenizi öneririm.

Ümraniye güzel bir lokasyon. Alemdağ caddesine paralel bir konumda. Bizim gibi küçük işletmeler kulaktan kulağa reklamlar ile çok ciddi müşteriler kazanabiliyor. O sebeple ikili ilişkilere çok dikkat etmenizi öneririm. Samimiyet herşeydir.

Ben şuanda izmirde alakasız bir meslek yapıyor olsam da bir ayağım hala istanbul'da. Vaktim olursa sizi ziyaret etmek güzel bir ciğerinizi yemek isterim. Ben memnun kalırsam çok kişiyi yönlendireceğimden şüpheniz olmasın. Bu dediğimi sakın yanlış anlamayın gelip bedavaya yemek yiyip içip gitme derdinde dediğim hesabımız neyse ödeyeceğiz hayırlı olsun diyip siftah paramızı atacağız elbette.

Benim dikkat ettiğim hususlar, personelin ilgisi, işletme sahibinin tutumu, mekanın temizliği, ve tabii ki yediklerimizin lezzeti. Bunlardan bir tanesi bile eksik olursa yediğim yemek lezzet bakımından üst seviye bile olsa müşteri kazanmak çok zorlaşıyor. 1 komi yüzünden çok müşteri kaybetmişliğim var.

Dikkat ettiğim bir nokta ise web sitesinizi menuye eklemişsiniz fakat sitenin karşılığı yok. Ufak bir yatırım ile küçük bir site açılabilir, masaların üzerine QR kod ile müşteri yorumları toplanabilir.
Google haritalar kısmını kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim aynı zamanda google benim işletmem hesabını aktif bir şekilde kullanmanız ve oraya yapılacak müşteri yorumlarına cevap vermeniz de bir okadar önemlidir.

Menülerinizi ve işletme görsellerinizi kesinlikle benim işletmem sayfanıza ekleyin. İletişim bilgilerinizi doğru bir şekilde girmeye dikkat edin. O sayfa bir çok işletme tarafından ciddiye alınmasa da çok güzel bir müşteri kazandırıyor.

Şimdilik aklıma gelen tavsiyelerim bu kadar. Aklıma daha fazlası gelirse eğer tekrar gelip tavsiyelerimi sunarım.

Allah utandırmasın. Bol bereketli kazançlarınız olmasını dilerim.