Dükkan resimlerini ekledim

yorumları beklerim
Hayırlı olsun şefim, dükkan görüntüsü var mı. Çok merak ettim valla
Hayırlı olsun hocam, fiyatlar makulmuş, orda olsam mutlaka gelirdim. Hayırlı kazançlar
Hayırlı olsun hocam bayağı uzak kesinlikle destek olsun diye gene gelirdim. Hayırlı , bereketli işleriniz olsun
hayırlı olsun bol kazançlar. Çevredekiler gidip bi destek atsın
Hayırlı olsun yakın arkadaşlar destek amaçlı ziyaret etsin lütfen 🙂 Ben dükkanı merak ettim görüntü paylaşmanız mümkün mü acaba ?
Hayırlı olsun üstadım. Matbaa işin olursa yardımcı oluruz
Aleyküm selam hayırlı olsun 😊
Hayırlı olsun hocam, Allah bol kazançlar nasip etsin.
Allah utandırmasın bol kazançlar dilerim
hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun hocam bir gün yolum o taraflara düşerse bir ciğerinizi yerim
hayırlı olsun geleceğim
Hayırlı olsun Allah utandırmasın bol kazançlarınız olsun inşallah
Ciğer sote olsada yesek
Hayırlı olsun
Ciğer pilavda iyi satar
Hayırlı olsun hocam , Allah hayırlı kazançlar nasip etsin
Fiyatlarınız çok uygun gerçekten hayırlı olsun
Vaay, hayırlı olsun hocam
Hayırlı uğurlu olsun hocam
R10 adlı menüyu bekliyoruz 😁
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Bol müşteriler dilerim.
Şimdi bi sucuk dürüm gideri.
Hayırlı olsun bol kazançlar
Hayırlı olsun hocam fiyatlar güzel